Mi vonzza az embereket, hogy veloturizme hogyan kell megszervezni egy kerékpáros túra, hogyan kell tervezni a biciklizés útvonal

Hogyan lehet kombinálni egy üvegben szeretete mozgás és utazás, rekreációs és városnézés? Így van, menjen kerékpáros. A legfontosabb dolog -, hogy a cég jó volt, szerint PR-menedzser és gyakorlott kerékpárosok Daria Rudanovskaya.

Az első lépés -, hogy összegyűjti a megfelelő társaság

Általában utazunk cég 10-12 fő. Köztünk, az emberek a különböző szakmák: építész, szövegíró, egy pszichológus, egy programozó, rendszergazda, a könyvelővel, a vezetők a különböző irányokba. Például dolgozom PR. Annak ellenére, hogy a különböző érdekek, mindannyian osztoznak a szerelem az utazás és a túrázás. Sokan közülünk egy időben kezdték el a gyermekek turisztikai klub. Aztán, ahogy a felnőttek, továbbra is járni együtt kirándulásokat, kommunikálni. Természetesen vezetett a cég a barátok és ismerősök.

Az idegenforgalmi klub a fiúk többnyire menjen gyalogos és vízi túrák. Az ötlet, hogy át kerékpárok javasolt mintegy 10 évvel ezelőtt, a leendő férj. Ő kiesett a csapat lány kerékpározás utat a Krím-félszigeten. Aztán egy nagy cég minden ment egy kerékpáros túra a Kaukázusban. És világossá vált, hogy a kerékpárral érkező sokkal izgalmasabb, mint megy gyalog egy hátizsákban.

Ha nem tűztük ki magunk elé célokat a sport, kerékpáros kirándulás a legfontosabb dolog - ez egy jó társaság. Minden más - nonszensz, követni fogja magát.

Mi olyan lenyűgöző veloturizme? Az a tény, hogy egy nap lehet kapni egy csomó benyomások. Számomra a legnagyobb öröm - egy kört a hegyekben, ahol van egy aszfaltozott út. Vegyünk egy kerékpártúra végig ugyanazt a Krím-félszigeten. Képzelje el: reggel sokáig kijutni az erdőből, ahol laktunk az éjszakát. Egy-két óra autóútra Az erdei ösvényeken, és időnként szinte magában húzza kerékpárok. Nos, ez most eladni speciális hátizsák kerékpárokhoz - valami hasonló nadrágot, amely „ültetett” a törzsön. Kerékpározás nagyon kényelmes, de a húzás még mindig nem könnyű - sőt a tervezés tartalmával együtt a súlya 30-35 kg. Ez egy tisztességes terhelést. Előbb vagy utóbb, hagyjuk az erdőben az aszfalt, és tekerjük fel a szalagok. És valószínűleg mindenki azt hiszi, hogy ő maga: „Mi a fene adtam fel magukat, hogy ez a történet?” És akkor kezdődik a süllyedés - és olyan sebességgel 50-60 km / h, akkor repült le. Ez egy igazi izgalom. Nem valószínű, hogy mi lenne, ha a tapasztalt származású nem előzi meg unalmas mászás.

Útvonalak és kerékpártúra hétvége

Leggyakrabban, megyünk egy hétvégi kerékpáros utazások - valahol Moszkvában szombaton és vasárnap. Általános szabály, hogy rövid úton - át csak 15-20 km, vagy még kevesebb. A hétvégén a célunk -, hogy nem hajt, és a meghajtó egy bizonyos helyre, oda a sátor és pihenj egy kicsit.

A két hetes utazás - gyakran külföldön. Cégünk már egy kerékpáros túra Horvátország, Montenegró, Törökország és Norvégia. Azonban a kerékpártúra megyünk évente egyszer.

A mozgás sebessége

Mi - nem egy sportcsapat sebességi rekord nem érdekli velünk. Általában megyünk a kényelem minden sebességnél. És mindig vár lemaradók. By the way, gyakran találom magam a farok, különösen, amikor mászni felfelé. Nem emlékszem olyan eset, hogy akár egy képzetlen ember messze, és azt mondta neki, hogy túl nehéz volt.

Ahogy az útvonalat úgy, kerékpáros túra?

Két fő paraméterek - térben és időben.

Útvonal kerékpáros túra szoktunk gyártani oly módon, hogy áthaladjon helyeken, zsúfolt és kihalt. Egyrészt, szeretnénk látni, hogy ez a dal - a múzeumok, kastélyok, várak. Másrészt, azt akarjuk, hogy maradjon ki a kitaposott ösvényről, hogy egy kis szünetet a zaj és a stressz a fővárosban. Ezért, autópályák és a pályák elkerüljük. Kiválasztása egy tercier út, ahol az autó mozog, mondjuk 10-15 percenként. Például egy kerékpáros túra egész Fehéroroszország, Karélia és az Urál mozogtunk főként csak az erdei utakon.

Előfordul, hogy egy nap kapsz egy csomó benyomások: a reggeli nyugodt katish végig az erdei úton, a friss levegőre, majd leszáll nagy sebességgel, majd szinte alá a fáradtságot, hogy az utat végig a rögös utat, és délután pihenő, nézte a régi tanyán. Nem tudom elképzelni, mi mást séta hozhat annyira szórakoztató.

Épp ideje. Hosszú utak, mindig tervezni előre. Végtére is, a nyáron, amikor használják utazni, mindig van egy probléma a jegyeket. Ezért vásárolni őket egy-két hónap. És ekkorra már meg kell tudni, hogy pontosan az útvonalat, és az összetétele a résztvevők a biciklizés.

Mielőtt biztosítunk kerékpárokat érdekében. Booster kerék megfeszíti csavarokat ken lánc. Ha a probléma sokkal komolyabb, például, meg kell, hogy menjen át a kereket, majd béreltünk egy kerékpár egy különleges műhelyben. Alapvetően megyünk velorynok Sokolniki. A legtöbben megy Merida, mert úgy vélik, hogy az ár-minőség „Merida” - a legjobb megoldás. Én inkább a kerékpár Merin márka. Ő meredekebb, kényelmesebb, de drágább.

Hisszük, hogy a költségvetési kerékpárverseny

A költségvetés kiszámítása egyszerűen. A főbb kiadási tételek: jegyek, élelmet és pénzt extrák. A jegyek szoktunk vásárolni a legolcsóbb.

Élelmiszer általában magával. Ha repül egy repülőgép, vásárol a szupermarketben az oldalon. De minden esetben a termékek veszünk szigorúan előre összeállított „elrendezés” - első ráta kiszámításához szükséges termékek egy személy naponta. Akkor ez alapján határozza meg, hogy mennyi és milyen termékeket kell venni, hogy minden résztvevő a túra. „Layout” - ez egy közös tábor étel: gabonafélék, tej, húskonzerv, tea, cukor, só, sajt, kolbász, szárítva gyümölcs, csokoládé, levesek csomagokat. Vegyünk kenyeret és vizet az úton. Néha lehet menni egy kávézóba.

Egyéb szolgáltatások - jelentése például a vízum. Ha megy külföldre, akkor plyusuem költségét. Ha a repülőtér (vagy vonat / pályaudvar) továbbra is szükség van, hogy a gyülekezési helye, az előrendelést a közlekedés, mint a „gazella”, és az ára is figyelembe kell venni.

Az átlagos költségvetése egy kéthetes utazást fejenként 15 ezer rubel, ha megy a vonat, és mintegy 25-30 ezer rubel, ha repülni egy repülőgép. Személy szerint én is alig elképzelni egy olcsó lehetőséget, hogy utazni.

Általában töltjük az éjszakát sátorban. Az útról, és keres egy helyet az erdőben, vagy a strandon pár kilométerre az út. A dolgok elhasználódik sátorban, kerékpárok és néhány pin kábel zár. Miközben mi még soha nem ellopták. Külföldön, ha a sátor tilos tenni, az éjszakát töltjük kemping. De amennyire csak lehetséges, úgy gondoljuk útvonalon át annak érdekében, hogy tölteni az éjszakát távol a civilizációtól.

Tapasztalataink azt mutatják, hogy a gyermekek számára kirándulásokat érdemes években 11. Például, az egyik barátunk magukkal, hogy a Cseh Köztársaság kilenc hónapos baba, mások két éves lánya a Krímben. És akkor nem voltak lelkesek: gyermek és kimerült és fáradt magukat. Természetesen sok múlik a gyermek. Ha ő, elvileg szeretek lovagolni, akkor minden rendben lesz. Ha nem, akkor semmit nem lehet tenni.

Fia Temko vettünk egy hétvégi kerékpáros túra csak egyszer, amikor nem volt még két évig. Lovagolt a hátizsákban mögöttem, majd egy speciális széket. Tipikusan ilyen szék van szerelve a keret vagy a hátsó csomagtartó. Azonban nem minden gyerek jól illeszkedik-e, nagyon gyakran unatkozni. Igen, és a szülők számára, hogy készítsen egy gyerek, és még unatkozik, ez egy nagy terhelést. Ezért sokan már nem lehet várni, amikor a gyerekek felnőnek, és mi lehetett lovagolni együtt.

Felvett Alevtina Ivanova

Kedves olvasók, ha meg akarja osztani a személyes tapasztalat, írjon nekünk! Örülünk, hogy tegye közzé a történetet.